Mat kaos i skolan idag! :S

Hejhej! Idag i skolan var det inget speciellt ända till maten. När vi kom t matsalen så hade vi fått för lite mat från en annan skola. Så alla fick skit lite mat. Och vi trodde först att man fick ta en till motion. Men man fick inte sen alla börja typ dampa. De bråkade med mattanterna och började skrika VI VILL HA MAT, VI VILL HA MAT!! De skrek så i Matsalen, I skolgården & i klassrummet. Lärrarna blev skit arga på oss och typ dampa. Men jag svär det var cok kul!! :D  Jag borde haft med mig min mobil så att jag kunde filma, men det var skämmigt att de i sin egna klass började skrika men jag var med de men skrek inte :P :S Men just nu sitter jag och pluggar lite matte. Snart ska jag kolla på step up fast jag har sett den typ tusen gånger. Men iaf Hej dåå :**
Bjuder på en bild :**
Så här såg man ut idag dåra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0