Kärleken är som en utmaning du måste våga för att lyckas ...

Heii :)
Idag så ska jag på min kompis Patricias kalas. Kommer bli kul :) jag & några andra kompisar ska dit tillsammans. Vi ska träffas vid skolan 15:30. Innan jag ska dit kmr min kusin Jennelie till mig. Måste fixa håret & välja kläder innan kalaset. Idag fyller min store bror 15år så Grattis t dig!! Igår började vi skolan klockan 10. Jag & Maria-Lena åkte med min pappa t min farfars affär för det är nära min skola. Min pappa jobbar där eftersom min farfar är i Spanien :D men vi var där till halv ungefär. Sen kom Ewelina & Nikola o vi gick t Ewelina för att kolla på hennes nya hund. Den såg skit läskig ut men ja. Men iaf klockan var 10 i 10 när vi var påväg från Ewe t skolan. Vi kom precis fram t skolan när de öppnade dörrarna som tur det!! :) <3 Men nu ska jag fixa håret.

See'yahh :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0