Grym helg! <3

Tja! <3
i går gjorde jag inte så mycket fikade med familjen och sen drog vi t min farmor o där sa min kusin att jag skulle komma t henne o kolla på Melodifestivalen! Äntligen tog de, de bra t Globen. Ulrik var sjukt bra! Melodi nummer 6 var oxå skit bra. Men jag kommer nt ihåg vad han heter :S jag ville nt gå hem så jag sov hos min kusin. Vi kolla på film innan vi sov. Vaknade på grund av att min kusin kom med sin nappflaska till min Madras o satt bredvid mig o drack sin mjölk. Vi läste några böcker innan min andra kusin vakna då gick vi ner och åt skit god mat. Sen kom våra andra kusiner t min kusin då kolla vi på film och snacka. Sen skulle jag hem, o mina kusiner skulle t Ica maxi och de åkte med mig och min pappa. I bilden bestämde jag att jag skulle följa med de t maxi. Så jag gick med de. Vi åt korv (hatar korv) men den som vi åt var fransk och var rätt så god. Sen åkte vi hem och de kom en stund hem t mig. Sen åkte de med min pappa t hovsjö och vnne vad de gör just nu. Jag hann inte fixa mitt hår och så var jag tvungna att åka t Jennelie för hennes bror fyller år. Jag åkte med min mamma t Jennelie för hennes bror fyller år. O när man kommer fram så är Jennelie inte här så sitter och tråkar -.-' men ska nog äta lite godis nu.
Ses senare puss :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0