gästblogg <3

hejehej , dee jennelie jag skulle fixa en sak på emmas blogg så hon får en gästbloggning på köpet . men jaja , just nu sitter jag hos min kompis o bloggar från hennes data , känner mig fett cool för att jag skriver snabbt på hennes data o inte min :( men skit i de haha , emma har tråkigt säger hon o jag har roligt och sarah har kul me in mobil o typ bombar den me bilder . snart ska dina komma också (bjondina) och sen ska vi gå kl 15.00 t mettes kalas , vi ska gå med johanna , pernilla , pamela o dina o jag o sarah :) kommer bli fett kuuulit för asså de kommer va många där o så o dee i en lokal så aa :) fett najjjs <3 men jaja vet nt va jag ska säga så jag bjuder på en bild på mig nu :) hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0