Prov :S

Hejhej! Jag ska bara säga en sak. Jag kommer typ inte blogga så ofta men kommer blogga när jag har tid i min iphone. Ville bara berätta det! Föresten så ar jag bara 2 läsare. men fler kommer när jag har berättat till alla. Men jag väntar fortfarande på att min kusin ska göra min header :D Hennes blogg : www.tungastejennih.blogg.se besök :D Men medans jag ändå skriver kan jag berätta vad jag ar gjort idag ;) Idag (som alltid) har jag varit i skolan, i skolan jobbade vi svenska,engelska och så hade vi prov :S Vi hade prov om kropp & hälsa. Tror jag kommer få G eller VG. Pluggade inte så mycket :/ Idag slutade jag klockan halv 3, sen gick jag ner till matsalen (jag och mina kompisar)för vi ska sälja kakor :S (BORING)men iaf de finns fett goda :P Men nu ska jag kolla på film så vi ses! Btw: Blogg.se har ändrats så vet fan inte hur man lägger upp bild*DAMPAR*

Kommentarer
Postat av: Cessi från gosupermodel

Hejhej :D

Fin blogg du har! Hoppas provet var lätt?

2011-11-24 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0