Sov över hos Jennelie!

Tjatja!! ;)
Jaa, som rubriken säger jag sov över hos Jennelie sen i måndags. Innan jag kom t Jennelie i måndags så var jag i Heron med mina kusiner: Lucy,Maria,Nancy och Sandy :) vi kolla på NEW YEARS EVE, sjukt bra film! Zac efron var sjukt snygg i den filmen :$ Jake Austin (ni vet han som spelar Max i Wizards of Waverly Place) var sjukt snygg oxå :D men iaf emm.. Jag ska sova här tills idag :P Jennelies mamma ska lämna mig hem :P men idag fyllde Jennelie år & hon bjöd sina kompisar mm.. Det var kul ;-) men igentligen fyller hon år den 30 dec men hon gjorde Kalaset idag. Men jag bloggar senare typ ska kolla runt lite på Facebook osv.
Puss :-*

Bild på mig om min underbaraste bästis :-* älskar dej grovt<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0