Jag önskar att jag hade en tidsmaskin så jag kunde spola tillbaka tiden där jag gjorde det stora misstaget..

Hejhej!
Förra veckan var det inget speciellt. I lördags var jag på nikolas fest och det var skit kul där. Lite bilder kommer :D
Sen kom jag hem klockan halv 9, sen hade mina kusin åkt så kunde inte träffa dem men träffar dem nästa lördag ;) I söndags så åkte jag till min farmor och där var det typ inget speciellt det vanliga vara med kusiner :D Fick reda på ptov resultat förra veckan om kroppen fick VG om ögat och VG på hjärtat :D Det känns jävligt kul att vi bara har 1 VECKA och 3 dagar kvar i skolan slutar den 21 !! :D Längtar grovt till julen :D Men har fortfarande mycket PLUGG kvar -.-' Har Engelska,No-Kroppen och Matte. Har matte och No prov på torsdag och Engelska prov på måndag ;( Orkar verkligen inte, men man måste -.-' Men ska plugga lite nu, Vi ses senare :D<3
Nikola och jag ;)
Nikki sötis <3
Har bilderna på datarn men ni får nöja er med de ;)<3

Kommentarer
Postat av: Sessi

Fina bilder

2011-12-13 @ 21:51:09
Postat av: Anonym

Fin emma! :)<3

2011-12-19 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0