Dålig uppdatering -.-'

Hejhej, aa jag vet att jag inte uppdaterar så mycket. Jag orkar typ inte...Vakna typ nyss och efter att man har bloggat ska man äta oc den fixa sig t farmor :D<3 Men jag hoppas att ni har haft en underbar JUL som jag hade! :D Jag fick rätt så mycket saker i julklapp. Jag fick : Smycken,Kläder,pengar,present kort,bio billjeter, Justin bieber kalender , en fin mössa  och en skit snygg iphone skal. Skulle få mer vafan om jag inte köpte min iphone men jaja iphone är också bra :D <3 Hade grymt kul med mina kusiner dåra igår. Finns några bilder på mig o min kusin Chyntia på hennes blogg : Www.Cynthiias.blogg.se. Jag har inte några bilder från igår utan vi tog bilder med min kusins kamera så kanske lägger upp de senare. Men nu ska man ta och äta och sen fixa sig och sen tagga t Farmor :D<3
See'yahh leatar ;)
Bästa utsikten från mitt och jessicas och lucys hotelrum i Italien :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0